11 Aralık 2011 Pazar

Müzik Etkinliği

Okul: Defterdar Mehmet Bey İlköğretim Okulu

Şarkının adı: Elbiselerim 
Uygulama: Hazırladığım şarkıyı öğretmene gördüm. Daha sonra öğretmenöğrencileri etrafına topladı ve şarkıyı iki kez söyledi. Sonra kıta kıta söyledi ve öğrencilerden tekrar etmesini istedi. Öğrenciler melodiyi ve sözleri kavradıktan sonra onunla beraber birkaç kez söylemelerini istedi. Öğrenciler şarkıya daha aşina oldukları zaman tek başlarına söylemelerine izin verdi.Ve son olarak her öğrenci kendi renginin olduğu kıtayı söyledi.

Şarkı:
      Elbiselerim
Ağaç Kostümlü Öğrenciler:
Hep yeşildir elbiselerim 
Ben bu rengi pek çok severim
İlkbaharı cicim çok sevdiğim için
Hep yeşildir elbiselerim

Bulut Kostümlü Öğrenciler:

Hep mavidir elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim
Gökyüzünü cicim çok sevdiğim için
Hep mavidir elbiselerim 


Güneş Kostümlü Öğrenciler:
Hep sarıdır elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim
Sonbaharı cicim çok sevdiğim için
Hep sarıdır elbiselerim 


Papatya Kostümlü Öğrenciler:
Hep beyazdır elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim
Papatyayı cicim çok sevdiğim için
Hep beyazdır elbiselerim

Çiçek Kostümlü Öğrenciler:
Hep pembedir elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim
Ben çiçeği cicim çok sevdiğim için
Hep pembedir elbiselerim


Şeker Kostümlü Öğrenciler:
Hep morludur elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim
Mor şekeri cicim çok sevdiğim için
Hep morludur elbiselerim

Bayrak Kostümlü Öğrenciler:
Hep kırmızı elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim
Al bayrağı cicim çok sevdiğim için
Hep kırmızı elbiselerim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder